Choinkowe szaleństwo :)

Mamy to szczęście, że co roku możemy uczestniczyć we wspaniałym projekcie świątecznym. Otóż jedna z firm produkujących dźwigi (nie po inżyniersku – windy 🙂 ) zaprasza swoich współpracowników i ich rodziny na choinkobranie, odbywające się w jednej z podkrakowskich wsi. W ostatnią sobotę i my mogliśmy brać udział w tym uwielbianym przeze mnie wydarzeniu.

Zauważyłam jedną prawidłowość. Z każdym kolejnym rokiem , o tej właśnie porze, jest coraz cieplej. Tym razem na plusie widniało 10 stopni [szał!!] .

Strasznie lubię ten event. Oprócz emocji związanych z wyborem drzewka, pojawiają się też inne, równie miłe. Na przykład można spotkać mnóstwo znajomych , i tych widzianych co roku w tym samym miejscu, i tych, których nie widziało się już lata. Ponadto można całkiem dobrze zjeść, dzieciaki są zabawiane przez Mikołaja i Elfy w kąciku dla dzieci [ Smyk się zbuntował i nie reflektował 🙂 ], można napić się też pysznego grzanego wina !! [mmmmm…]

IMG_5975

Udało nam się wybrać przepiękną choinkę, żywą , pachnącą, ogromniastą 🙂 W tym roku nie wybieraliśmy jeszcze rosnącej, tylko już ściętą, przygotowaną dla kogoś, kto nie miał ochoty brodzić w błocie.  Poszliśmy na łatwiznę, a i owszem. Nasze buty nawet bez przemierzania farmy choinkowej wyglądały jak po wojnie…. ale brudny człowiek to szczęśliwy człowiek , im więcej błota, tym lepiej , prawda ? 🙂

IMG_5980

Piękna sztuka nam się trafiła.

Dzień wcześniej przygotowaliśmy kilka nowych dekoracji. Nie dużo, bo choinkę traktujemy raczej skromnie. Nie lubię gdy wisi na niej zbyt wiele ozdób. Kiedyś robiłam biżuterię na potrzeby własne. Zostało mi kilka koralików. Postanowiłam je wykorzystać. Odkopałam też tasiemki, które kupiłam, gdy robiłam zaproszenia na roczek dla Smyka. Wszystko połączyłam razem i wyszło coś takiego:

IMG_5908 IMG_5911 IMG_5951 IMG_5952

Filc z chmurki też się przydał 🙂

IMG_5954 IMG_5959

Przy ubieraniu drzewka okazało się, że mamy tylko jeden komplet  działających światełek – klasyk. Prawie co roku ten sam numer. Było już za późno, by jechać po kolejne, więc póki co ten jeden komplet musi nam wystarczyć. Nie wiem czy uda mi się przed świętami pojechać po nowy, trochę się zagapiłam.

IMG_6006

Promienie słońca mnie zaskoczyły 🙂

Miłej niedzieli !

3 thoughts on “Choinkowe szaleństwo :)

Skomentuj

