Typografie (postery) do pokoju Smyka

Święta minęły szybko. Trochę za szybko. Ale zdążyłam w tym czasie złapać trochę oddechu i nabrać energii, by znów szukać inspiracji do pokoju mojego 2,5 latka.

Mam szczerą nadzieję, że już za chwilę będę mogła wejść z farbami i pędzlem do pokoju, który obecnie jest domową pracownią, i wyżyć się za wszystkie czasy 🙂

Mam mnóstwo pomysłów na dekoracje do pokoju Smyka. Część z nich mam zamiar wykonać osobiście.

Zaczynam więc od prezentacji posterów ( typografii), które powstały z myślą o Smyku i jego nowym pokoju. Z pewnością będzie ich więcej, bo tak jak wspomniałam , moja głowa aż pęka w szwach od designerskich planów i zamierzeń 🙂

NIE_DZWIEDZ_znak kTO_TU_znak bee happy_znakwodny

Skomentuj

