Zabudowy zabudowane

Dziś tematem przewodnim będzie zabudowa. Zabudowa może być meblowa, gips kartonowa… zagrodowa i szeregowa również <joke!>  Zobaczcie co udało mi się w internetach wygrzebać.

Na pierwszy ogień pokój dla dwójki. Wedle mojej opinii mega praktyczny i funkcjonalny, przynajmniej ta jedna ściana. Czy ładny? Cóż.. „ja bym zrobiła to inaczej” [ 🙂 ]. Fajna forma łóżka, fajne rozwiązania półek, mega praktycyzm, kiepska kolorystyka, pomysł ciekawy 🙂

fot
fot

Skrytka na poddaszu

fot
fot

Marzenie chyba każdej dziewczynki. Ukryta bawialnia !!! Marzyłyście?? Świetnym pomysłem jest wykorzystanie do tego celu fragmentu pokoju na poddaszu. Gdzie , jak nie w takim miejscu , schować się z koleżanką i pozdradzać sobie największe sekrety ?! Może to być bawialnia z zabawkami, może być forma domku, leżanki, kącik czytelnika…tam może być wszystko to, czego zapragnie każda królewna ! 🙂

Skoro już jesteśmy na poddaszu, to kolejny przykład:

fit
fot

Ta zabudowa wygląda trochę jak z reklamy Ikea, ale .. no podoba mi się, co ja na to poradzę 🙂 Jasne, surowe drewno, kompletny minimalizm i … jak to w minimalizmie bywa…spokój, spokój, spokój…BUM!… jeden mocny akcent.

fot
fot

Wielokrotnie pokazywałam inspiracje domkowe, inspiracje dla metamorfoz łóżek piętrowych…. i jako, że mi się to chyba nigdy nie znudzi, pokazuję kolejne zdjęcie 🙂

fot
fot

Pozostając dalej w klimacie łóżkowo sypialnianym…..

fot
fot

(Bardzo fajny, niemalże monochromatyczny, minimalistyczny pokój. Zerknijcie koniecznie)

Pokój 4 latki i 2 latka. W taki sposób rodzice rozwiązali kwestię spania.

fot
fot

Wielodzietne rodziny z małą powierzchnią mieszkalną …UWAGA! 🙂

fot
fot
One thought on “Zabudowy zabudowane

  1. Zapraszamy do skorzystania z oferty sklepu internetowego Feeby.pl! Duży wybór obrazów zadowoli każdego zainteresowanego upiększaniem. Kup obraz na płótnie, w ramie MDF lub plakat w ramie. Wybierz z setek motywów, w kategoriach takich jak: obrazy do sypialni, salonu, kuchni lub dla dzieci. Zamów też ozdobne ramki na swoje zdjęcia lub plakaty, aby dodać pokojowi uroku.

Skomentuj

